
Η Επιτροπή θεωρεί ότι πρέπει να ανακτηθούν ακόμη 41 εκατ. ευρώ που αφορούν ενίσχυση με την μορφή εισφοράς κεφαλαίου, 2,5 εκατ. ευρώ για οφειλόμενα μισθώματα σε ορισμένους αερολιμένες και 61 εκατ. ευρώ που αφορούν το τέλος εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης αεροδρομίων (σπατόσημο).
Η συγκεκριμένη υπόθεση ανάγεται στο 2002 οπότε η ΕΕ έκρινε ότι ενισχύσεις προς την ΟΑ ήταν ασύμβατες με το ευρωπαϊκό δίκαιο και η Ελλάδα όφειλε να προχωρήσει στην ανάκτησή τους, κάτι που όμως δεν έγινε με αποτέλεσμα η χώρα μας να παραπεμφθεί στο ευρωδικαστήριο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η υπερασπιστική γραμμή της Ελλάδας στην συγκεκριμένη υπόθεση ήταν ότι ένα μέρος του ποσού των οφειλών της ΟΑ συμψηφίστηκε με αποζημιώσεις που επιδίκασε στην εταιρεία η απόφαση του διαιτητικού δικαστηρίου του 2006 εξαιτίας της υποχρεωτικής μετακόμισής της από το αεροδρόμιο του Ελληνικού.