Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

Οπλα, μπάλα και... μετανάστες

Το εύρος των δραστηριοτήτων του "συνδικάτου του εγκλήματος" θα το ζήλευε ακόμη και μια πολυεθνική. Οι αγοραπωλησίες όπλων διαδέχονται τις δραστηριότητες ακόμη και στη λαθρομετανάστευση! Δεν αφήνουν όμως ανεκμετάλλευτες ούτε τις σκοτεινές πλευρές του ποδοσφαίρου. Ασχολούνται ακόμη και με μεταγραφές!

Οι διάλογοι είναι απολαυστικοί και αποκαλυπτικοί. Εδώ ο Βλαστός συνομλεί με τον Σκαρλάτο για την αγορά ...ούζου που σημαίνει βέβαια αυτόματα όπλα ΟΥΖΙ.

ΒΛΑΣΤΟΣ: Με τα ριχταλακια ο άλλος πως τον βλέπεις τον άλλον, θα πέσει; Ο π.... θα πέσει;
ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Ξέρεις που την πατήσαμε, ακούς; Λέει με είδε καψωμένο γιατί αυτοί βρε Βρωμού μη νομίζεις, εκεί μου την έκατσε, κατάλαβες; Αλλά θα τον γ.... εγώ, κατάλαβες;
ΒΛΑΣΤΟΣ: Βρωμού, να σου πω και κάτι τα 3 πάρτα εσύ έτσι κι αλλιώς και πες του τα άλλα ας τα βάλει στον κ... του, περιμένω εγώ τον, ένα φίλο,
ακούς; Κάτι μικρά, μικρά, κατάλαβες τι γίνεται; Κάτι ζωώδη και κάτι μικρά, κάτι ούζο 12 μικρά, κατάλαβες;
ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Κατάλαβα.
ΒΛΑΣΤΟΣ: Τα πολύ γνωστά ούζα, κατάλαβες;
ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Λέγε ρε παιδί μου, κατάλαβα, μίλα, τό 12 το ούζο.
ΒΛΑΣΤΟΣ: Οπότε να πάνε να γ..... Κατάλαβες Βρωμού; Μ αυτά κάνουμε τη
δουλειά μας εμείς γι' αυτό γράψτους στ'α.... σου Βρωμού. Εντάξει;
ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Εντάξει απατεώ.

Εκτός απο αυτοκίνητα εμπορεύονται και σκάφη που χρησιμοποιούνται ακόμη και στη λαθρομετανάστευση. Εδώ ο Βλαστός συνομιλεί με έτερο μέλος της συμμορίας, τον Σκαφτούρο και το πράγμα καταλήγει στις... ποδοσφαιρικές μεταγραφές!

ΒΛΑΣΤΟΣ: Ρε Κώστα, άκου εμένα, μ' ακούς; Άμα μίλησες με τον δικό σου τον ιδιοκτήτη, που έχει τη μάντρα με τα αυτ/τα, μ ακούς; Άκου, δεν ξέρει τίποτα, άλλος θα τον .... Είπα εγώ στη μεταγραφή, ότι το σκάφος αυτό το 12μετρο αυτό το ΖΟDIAC, το φουσκωτό, κατάλαβες τι γίνεται, θα πάει έξω για λαθρομετανάστευση, έξω πάει, κατάλαβες τι γίνεται και γι αυτό τους είπα, μάγκες αυτό που σας λέω, κατάλαβες τι γίνεται και τους είπα η δουλειά θα ξεκινήσει από Σεπτέμβριο και μετά.
ΣΚΑΦΤΟΥΡΟΣ: Ναι ρε φίλε, άλλο σου' πα εγώ, να μην πει ο άνθρωπος πόσα πήρε απ' τη μεταγραφή, από τη μία ομάδα στην άλλη και εκτεθούμε
ΒΛΑΣΤΟΣ: Όχι, ρε σου λέω ....
ΣΚΑΦΤΟΥΡΟΣ: Ρε φίλε ο άνθρωπος να μην πει στους ταβερνιέδες αφού δεν είναι στην ίδια ομάδα, είναι στον πάνα ....
ΒΛΑΣΤΟΣ: Όχι, ρε φίλε δεν κατάλαβες τι σου λέω, η μεταγραφή δεν έχει πει ότι έχει σχέση με τίποτα
ΣΚΑΦΤΟΥΡΟΣ: Α, εντάξει τότε
ΒΛΑΣΤΟΣ: Η μεταγραφή .... ο ΤΑΒΕ, ο ΝΙ, γιατί είναι μαλάκες αυτοί, ακούς; Άκου,ούτε ξέρουν για την Τόνια ρε, τη γκόμενα.
ΣΚΑΦΤΟΥΡΟΣ: Εντάξει ρε φίλε, αυτό, τελείωσε.
ΒΛΑΣΤΟΣ: Άκου, η γκόμενα, ξέρεις τι είπα εγώ; Να ξέρεις έτσι, είπα
ότι η Τόνια, η κοπέλα αυτή δεν τη θέλαν μπροστινή, μέχρι τελευταία στιγμή, μέχρι να γίνει το ριχτάδικο, κατάλαβες τι γίνεται, τσίνισε και της το 'πα ..... με τις μαλακίες που κάνουν αυτοί
ΣΚΑΦΤΟΥΡΟΣ: Ναι, εντάξει ξέρω, κατάλαβα, έτσι μπράβο ρε φίλε, ....
ΒΛΑΣΤΟΣ: Ναι, ρε φίλε αλλά αυτοί, ξέρεις, μπορεί στο μυαλό τους να βάζουν οτιδήποτε
ΣΚΑΦΤΟΥΡΟΣ: .... συγκεκριμένα αυτοί ξέρουν φίλε
ΒΛΑΣΤΟΣ: ... η μεταγραφή, εγώ γιατί έδιωξα τη μεταγραφή, ξέρεις γιατί έδιωξα τη μεταγραφή; για αυτό το λόγο, κατάλαβες τι γίνεται, γι' αυτό το λόγο δεν ξέρει κανένας τίποτα, κατάλαβες τι γίνεται μικρέ, γιατί ή μεταγραφή μ' αυτούς, δεν μίλησε καθόλου, ούτε καλημέρα, ούτε με το Νίκο, ούτε με τον άλλον
ΣΚΑΦΤΟΥΡΟΣ: Αααα αυτό θέλω εγώ
ΒΛΑΣΤΟΣ: Κατάλαβες;
ΣΚΑΦΤΟΥΡΟΣ: Ο ένας παίχτης με τον άλλον, ξέρεις αυτοί οι ποδοσφαιριστές γα... όλοι .... πόσα δίνεις για να πας εσύ εκεί; Στην ομάδα αυτή,πάω κι εγώ
ΒΛΑΣΤΟΣ: Τα ξέρω ..
ΣΚΑΦΤΟΥΡΟΣ: Και μετά αρχίζει το σουσουρο και έχω πρόβλημα με τους προέδρους, κατάλαβες;
ΒΛΑΣΤΟΣ: Το ξέρω, τρελός είσαι ρε συ;
ΣΚΑΦΤΟΥΡΟΣ: Θα μου κάνει παράπονα μετά ο ...., ο.... (αναφέρονται ονόματα)θα 'χω χίλια δυο προβλήματα...
ΒΛΑΣΤΟΣ: Γι' αυτό σου λέω, μην αγχώνεσαι, κατάλαβες τι γίνεται, αυτό ξέχασε το, κατάλαβες τι γίνεται, το 'πιασες; Εντάξει, θα' χει λυθεί το θέμα, αυτό ξέχνα το, να σου πω κάτι; Καταρχήν να ξέρεις ένα πράγμα, το ΖΟDIAC, το δίμετρο, κατάλαβες τι γίνεται, πάλι στα χέρια μας είναι, κανένας δεν το πάει μόνος του, κατάλαβες τι γίνεται, εν τω μεταξύ τρελό μ' έχεις εμένα;
ΣΚΑΦΤΟΥΡΟΣ: Εντάξει...

Και έπεται συνέχεια...